Právní oddělení M&M reality vytvoří každý den nejvíce kupních smluv na prodej nemovitostí v Česku. A náš systém jim v tom pomáhá.
V rámci prodeje nemovitosti je potřeba vytvořit velké množství smluvní dokumentace - plné moci, rezervační smlouva, SOSB, kupní a depozitní smlouva a ve složitějších případech je to teprve začátek. Součástí může být velké množství smluvních stran, předmětem koupě bývá i několik nemovitostí zároveň a celkově se jedná o poměrně složitý a časově náročný proces. V množství 1 000 smluv měsíčně je navíc náchylný k chybovosti, která dále prodlužuje čas prodeje.
Klient u nás proto poptal systém, který by pomohl tento proces zoptimalizovat.
M&M reality je největší a nejúspěšnější česká realitní kancelář. Ročně zobchoduje přes 30 000 nemovitostí a věnuje se také developerské a investiční činnosti. Klienty obsluhuje 188 poboček a 2 500 makléřů. Opakovaně je držitelem ceny “Firma roku” od Hospodářské komory ČR.
Vytvořili jsme nový systém s moderním uživatelským prostředím (UI), kde mohou makléři jednoduše spolupracovat s právním oddělením
Vybrané komponenty: Dynamické workflow (vč. administrace), Generování dokumentů ve formátu MS Word (vč. administrace šablon), propojení s Katastrem nemovitostí, Diskuze, Notifikace
Díky wizardu žádosti obsahují pouze správné a relevantní informace pro vypracování smluv. Tím se ve smlouvách snížil počet chyb způsobených nesprávnými informacemi. Za pomoci workflow, moderního UI a notifikací je pak potřebný čas na vypracování smluv kratší.
Oceňujeme optimalizaci našeho procesu, díky které je zpracování smluv rychlejší a plynulejší. Po zásadní úpravě formulářů se nově makléřům otevřela možnost generovat koncepty s předvyplněnými daty, ze kterých je možné zpracovat smlouvy do finální podoby. Přínosem pro zkvalitnění zpracování požadovaných dokumentů je i zavedení systému kontrol do workflow, díky kterému došlo k eliminaci chyb. Přidáním diskuze a notifikací také došlo ke zlepšení komunikace mezi makléři a právním oddělením v průběhu procesu zpracování žádosti.